mandag den 16. januar 2012

Sovepude i julegave

Jeg har fået en dejlig tyk og blød pude i julegave. Den lugter oven i købet lidt af baldrian. Det er bare irriterende, at der er en der har sat en lille filtkat fast på puden. Gad vide om man tror, at jeg ellers ikke ville forstå at puden er min. Helt ærligt! Puden ligger på mit skrivebord (nå ja, min ejers skrivebord). Den ligger bag den bærbare og lidt inde over radiatoren. Hvem i alverden skulle den ellers være til, hvis ikke til mig?

Jeg sidder på min sommerpude
og holder lidt øje med naturens tilstand.
High five herfra!

4 kommentarer:

  1. Det må være et dejligt sted at ligge. Varmt, højt og med udsigt ud over det hele, så man ikke overser noget :)

    SvarSlet
  2. Det er en klog kat! Det kunne vi andre måske lære noget af? At have udsigten over det hele og ikke overse noget :0)

    SvarSlet
  3. Hej Oscar.
    Jeg forstår dig SÅ godt. Jeg tænker på, om dine skarpe klør (kradsebrætsmetoden) ikke hurtigt kunne ordne den lille sag?

    SvarSlet
  4. det lyder katteme godt! Hvem der havde sådan en placering!

    SvarSlet